welkom bij

The Retail Factory

tellen en analyseren van uw bezoekers

#

The Retail Factory Int.

The Retail Factory heeft als core business het tellen, meten en analyseren van bezoekers- en passanten hun trends/gedragingen in winkels/shoppingcenters, (winkel)straten van steden/gemeenten en locaties (events/stations/markten…) waar een grote groep mensen zich begeeft… en een belangrijke rol spelen.
Met deze accurate informatie kan elke organisatie de juiste strategische beslissingen nemen, benchmarken van perioden en de impact analyseren van (marketing)acties/events/wijzigingen enz.

Onze geautomatiseerde systemen meten voor

30000

Winkels

280

Winkelcentra

95

Steden & Gemeenten

50

Evenementen


Wat meten we?



Aantal bezoekers

Bezoekers per stad, shopping centrum, evenement, zone, luchthaven, restaurant, ... .

Nieuwe bezoekers

Bezoekers die voor een eerste keer komen (na bvb. een marketing campagne), ... .

Verblijfstijd

Gemiddelde verblijfstijd, verblijfstijdverdeling, piekmomenten, ... .

Bezoekfrequentie

Terugkerende bezoekers, percentage vaste klanten of bezoekers, ... .

Heatmap

Gedragingen van uw bezoekers, wandelrichtingen, interactie tussen een evenement en de winkels, straten, ... .

Oorsprong

Woonplaats van uw bezoekers, impact van gerichte acties in bepaalde regio's t.o.v. oorsprong bezoekers, ... .


Een aantal bedrijven en steden waarvoor we meten
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#


Werkwijze

Onze scansystemen beschikken over actieve en accurate data mbt bezoekers-, en consumentengedragingen in winkelstraten, winkelcentra of locaties/events waar veel publiek zich voortbeweegt/samenkomt.

Via volledig automatisch metingen 24/24h, 7/7d worden de belangrijkste bezoekertrends en indicatoren inzichtelijk gemaakt zoals:
     • de bezoekers aantallen (met onderscheidt tussen unieke- en nieuwe bezoekers)
     • loopstromen
     • heatmap
     • verblijfstijden
     • bezoekfrequentie
     • uitwisselingsmatrix tussen meetpunten
     • interactie tussen (winkel)straat/gebied/stad/gemeente/event ...

Door deze eenvoudige inzichten in deze bezoekerstrends is men in staat om:
     • resultaten/marketingacties/events (opkomst, verloop…)/procedures te analyseren
     • deze t.o.v. elkaar of t.o.v. andere steden/gemeenten/regio's/events te benchmarken
     • uw organisatie of event efficiënter te organiseren
     • de juiste operationele, tactische en strategische beslissingen te nemen

#


Onze scansystemen zijn het resultaat van een zelf ontwikkelde innovatieve methodiek.

contacteer ons

The Retail Factory Belgium
Sint-Pietersvliet 7
2000 Antwerpen
Tel. +32 3 298 81 10