Retailers.

Door het meten van bezoekersgedragingen je winkel en omzet naar een hoger niveau tillen? Dat kan!

Ontdek waardevolle inzichten over je bezoekers en optimaliseer je winkeloperaties met onze geavanceerde technologie. Krijg een dieper inzicht in het gedrag van bezoekers en de performance van je winkels, meet het aantal bezoekers, hun eigenschappen en gedrag en neem data gestuurde beslissingen om de verkoop te stimuleren, klantervaring te verbeteren, product performance te verhogen en jouw staff management te optimaliseren.

Wil  jij ook;

De offline impact van marketingcampagnes meten en optimaliseren?

Verblijfstijd van uw bezoekers verhogen en extra verkoop genereren?

Omzet verhogen door optimalisatie van het staff management?

De instore performance kennen en optimaliseren?  

De accuraatheid van uw huidige data te verhogen en te verdiepen?

En nog meer...?

De in-store performance van jouw winkel of locatie
De in-store performance van jouw winkel of locatie
Nationale index
Nationale index

Enkele van onze partnerships.

Een next level klantenteller? Hoe wij helpen.

Specifieke data voor retailers biedt waardevolle inzichten in klantgedrag en voorkeuren, waardoor retailers beter kunnen begrijpen hoe ze hun winkelervaring, assortiment en marketingstrategieën kunnen optimaliseren

Wat is het verschil tussen het aantal bezoekers en het aantal voorbijgangers?

Het aantal bezoekers verwijst naar het totale aantal mensen dat uw winkel of locatie betreedt, terwijl het aantal voorbijgangers de personen omvat die alleen voorbij de locatie lopen zonder binnen te komen. Het aantal voorbijgangers kan worden gebruikt om het potentieel van uw locatie te beoordelen en datagedreven investeringen te doen, zoals het herindelen van de winkel, het geven van een nieuwe look aan de etalage.

Op welke manieren kan bezoekersdata mij als retailer ondersteunen?

Door gebruik te maken van bezoekersdata kan een winkel de operationele efficiëntie verbeteren, de marketinginspanningen optimaliseren, voorraadbeheer stroomlijnen, een verbeterde klantenservice bieden, enz... wat uiteindelijk kan leiden tot een verbeterde algehele prestatie en winstgevendheid van de winkel.    

Welke technologie wordt gehanteerd om deze data te verzamelen?

We maken gebruik van klantentellers in de vorm van optische 3D, dome en LPR sensoren en WIFI-scanners. De signalen die we capteren zijn anoniem en niet gerelateerd aan de gebruiker.
De sensoren en scanners hebben 2 functies. Het tellen van de bezoekers en ijken van de scanners.

In welke mate kunnen deze data gecombineerd worden met andere data?

Ons portaal heeft een open structuur. We kunnen via API eenvoudig andere data integreren en het portaal op maat van de klant aanpassen. Anderzijds kunnen we onze data ook via API doorsturen. Dit biedt onze klanten de mogelijkheid om deze te combineren met andere data in een eigen portaal.

Hoe betrouwbaar is deze data?

De betrouwbaarheid kan gegarandeerd worden door:
- Het constant ijken en kalibreren van de metingen = wat wordt er geteld t.o.v. wat er effectief wordt waargenomen.
- Het controleren van de verhoudingen tussen het aantal gemeten personen t.o.v. het aantal gemeten WIFI signalen.
- De metingen te vergelijken met andere telpunten en beschikbare data.

Nog vragen?

Neem gerust contact met ons op via info@theretailfactory.be.
We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen met jouw retailuitdagingen.