Neopaul Signs company logo with pink upward arrow above the name.

Show your brand,
measure your potential.

The first smart signage.

Neolytics logo with the tagline 'Where visibility meets intelligence' framed by an orange curve above and a magenta curve below.

De eerste slimme lichtreclame.

Neolytics is ’s werelds eerste smart signage, in samenwerking Neopaul-signs, die data-analyse en zichtbaarheid combineert.
Dankzij ingebouwde AI-technologie geeft het systeem inzicht in wie je voorbijgangers zijn, hoe ze zich gedragen, hoeveel ervan binnen komen en hoe goed je locatie presteert.
Van bezoekers- en passerby-telling tot window performance, demografische data en zone-analyse, Neolytics helpt je begrijpen wat werkt, waar kansen liggen en hoe je meer impact creëert.
Met Neolytics wordt je signage niet alleen zichtbaar, maar ook intelligent, een waardevolle bron van inzichten om je exposure, conversie en marketingefficiëntie te verbeteren.

Wall-mounted square sign displaying the text 'YOUR LOGO' in yellow and pink letters with a close-up inset of the dual-lens white security camera attached above it.Wall-mounted square sign with the Neolytics logo in gray, orange, and magenta colors, showing a close-up of a white security camera attached underneath.

Hoe werkt het?

The Retail Factory slaat de handen samen met Neopaul-signs om Neolytics tot leven te brengen

  • Slimme lichtreclame met ingebouwde AI
  • Discrete / anonieme look
  • Dieper zicht op straat
  • Bekabeling inbegrepen bij installatie
  • Gemakkelijkere vergunningsafhandeling
  • Bezoekers- en passantenanalyse specifiek voor locatie en etalage
  • Capture rate en zones-of-interest prestaties
  • Verblijfstijd, heatmaps en gedragsanalyse
  • Gepersonaliseerde dashboards voor realtime inzicht
  • Optimaliseert zichtbaarheid, conversie en marketingefficiëntie
Neolytics logo with tagline 'Where Visibility Meets Intelligence' framed by curved orange and magenta lines.
Neopaul Signs logo with a pink upward arrow above the company name on a black background.

Lichtreclame

  • Esthetisch en aantrekkelijk design
  • Expertise in lichtreclame en signage
  • Creatie van visueel opvallende enkwalitatieve installatie
  • Gepersonaliseerd op basis van dewensen van de klant
Ontdek Neopaul-signs

Footfall intelligence

  • Bezoekers, passanten en hundemografische gegevens
  • Data-expertise voor marketing enklantinzichten
  • Breed scala aan meetinstrumenten enrapportering
  • 100% GDPR-conform
  • Strategisch advies op basis van data
Storefront sign reading 'Your BRAND' with an inset showing a white dual-lens security camera.Close-up of two small black circular sensors or holes on a white horizontal surface above a black area.

Onze sensor is volledig geïntegreerd in de lichtreclame, zoals te zien op de afbeelding hiernaast.
Subtiel en discreet, maar krachtig genoeg om alles in de omgeving nauwkeurig te meten.

Met Neolytics wordt je lichtreclame en je merk meer dan enkel zichtbaar, het krijgt intelligentie en meetbare impact.
Zo beschik je niet alleen over inzicht in het aantal bezoekers van je winkel of locatie, inclusief hun eigenschappen, maar krijg je ook een breed en compleet beeld van wat er buiten en op straat plaatsvindt.

De technologie laat demografische kenmerken en gedrag zien: het aantal bezoekers dat binnenwandelt, het aantal passanten die voorbijlopen, het aantal personen die even blijft staan om naar je etalage te kijken, en hoelang, en nogveel meer.

Dankzij The Retail Factory en Neolytics wordt je lichtreclame een echte bron van inzichten die je helpt om je merkzichtbaarheid en winkel- en/of locatieprestaties te optimaliseren.

De inzichten.

The Retail Factory slaat de handen samen met Neopaul-signs om Neolytics tot leven te brengen

Met Neolytics krijg je een duidelijk beeld van wat er écht gebeurt rond je winkel. Onze technologie meet zowel passanten als bezoekers, en analyseert hoeveel van hen stopt, binnenkomt en hoe lang ze voor je etalage of winkel blijven staan.
Zo ontdek je het potentieel van je locatie en weet je wat werkt, en wat niet. Of het nu gaat om te weinig bezoekers, een lage conversie of hoge marketingkosten zonder resultaat: met inzichten in capture rate, etalage- en locatieprestaties zie je precies waar kansen liggen om te verbeteren.

Daarnaast bieden we waardevolle data over demografie, inclusief gender, age estimation, lengte, groepsdetectie en meer. Zo maak je van je fysieke winkel een meetbare, optimaliseerbare omgeving, volledig GDPR-conform en 100% data-driven.

White human figure icon below the word VISITORS in orange on a black background.
White pedestrian walking icon below the word PASSERBY in orange on black background.
Icon of three people with a magnifying glass highlighting one person, captioned 'Capture Rate'.
Icon of a house with a striped awning and an orange bar chart above it, with text 'WINDOW PERFORMANCE' in orange.
Map illustration with three location pins and the text 'ZONE OF INTEREST' above it in orange.
Bar chart with an upward trending zigzag arrow indicating improved location performance.
Heat map icon with orange dots of varying sizes inside a white square outline and a location pin at the top left corner on a black background.
White clock icon showing 3 o'clock below the text DWELL TIME in orange on black background.
Demographics icon showing age symbol, male and female figures, and a bar chart with connecting nodes.
Icon of a person riding a bicycle with the words 'CYCLIST COUNTING' above it in orange text on a black background.
White walking pedestrian icon below orange text saying PEDESTRIAN COUNTING on black background.
White truck icon on black background with the title Truck Counting in bold yellow text above.
White car icon with the text 'VEHICLE COUNTING' above it on a black background.
White icon of a clean car with sparkles above and the text 'NEW VEHICLES' in gold on black background.
Three car icons with two white cars above one orange car and the text 'UNIQUE VEHICLES' in orange on a black background.
White car icon with flags of Belgium, Netherlands, France, and Germany representing vehicle origin on a black background.
Graphic with two arrows pointing in opposite directions under the title 'Visitor Flow.'
Heat map icon with orange dots of varying sizes inside a white square outline and a location pin at the top left corner on a black background.

Voor locaties met een parking of een pylon sign (ook wel totem sign genoemd) kan de technologie van Neolytics ook andere KPI's meten naast de standaardinzichten.

Zo kan het systeem verkeer en bezoekersstromen analyseren via metingen zoals voertuig- en voetgangers tellingen, herkomstanalyse en heatmaps. De technologie werkt tot op grote hoogtes en is volledig weer- en windbestendig, waardoor ze perfect inzetbaar is voor shoppingcentra, retailparken of winkels met parkings.

Dankzij deze data kun je de effectiviteit van je pylon sign of slimme lichtreclame maximaliseren, parkeerbeheer optimaliseren en de klantbeleving verbeteren, volledig meetbaar en strategisch inzetbaar.

Overhead grayscale view of a room with chairs and tables, showing four detected people marked by colored circles indicating gender and height within a yellow outlined zone.
A curved roadmap illustrating the customer journey stages from Passerby (1) to Visitor (2) to Client (3) with Neolytics logo and data labels at stages 1 and 2.

Waarom Neolytics?

Omdat het een directe impact heeft op de customer journey: van passant tot bezoeker en uiteindelijk klant.
Waarom is dit interessant? Omdat verkoop begint nog vóór iemand de winkel binnenstapt. Waar de meeste retailers enkel beschikken over klantendata, gaat Neolytics een stap verder.
Dankzij onze innovatieve slimme lichtreclame met ingebouwde AI-technologie bieden we unieke inzichten in het volledige traject: passanten die je winkel passeren, stoppende bezoekers, instromend verkeer en het gedrag van bezoekers daarna.

Door deze fysieke bezoekersdata te combineren met bestaande klantinformatie, krijg je een compleet beeld van je doelgroep en kan je elke fase in de journey optimaliseren.
Zo zet je potentieel om in conversie, maak je van zichtbaarheid echte meetbare impact en til je je retailstrategie naar een hoger niveau.

Jouw data, eenvoudig inzichtelijk
in een gepersonaliseerd portaal.

Alle verzamelde data worden verwerkt tot gepersonaliseerde dashboards binnen onze portal. Dit zorgt voor een overzichtelijke en gestructureerde weergave, inclusief visuele inzichten, waardoor strategische en operationele beslissingen eenvoudig kunnen worden genomen.

De dashboards vergemakkelijken het analyseren van trends in uw data.
De data kunnen per uur, per week en per maand worden bekeken en periodes kunnen met elkaar vergeleken worden.

Laptop screen showing The Retail Factory dashboard with visitor statistics, including weekly total visits, unique visitors, new visitors, average dwell time, and bar and pie charts for daily visitors and day distribution.