Dankzij bezoekersgegevens de mogelijkheden binnen je retailpark of shoppingcenter analyseren? Dat kan!
Wij verzamelen bezoekersgedragingen aan de hand van onze eigen ontwikkelde methodiek waarmee we bezoekersdata samenbrengen in een overzichtelijk webportaal. Al onze metingen gebeuren in real-time waardoor je steeds een accurate weergave hebt van de bezoekersdata in jouw retailpark of shoppingcenter.
Concreet bieden wij je inzichten in bezoekersgedragingen. Vervolgens kan je hier meteen mee aan de slag.
Welke bezoekersdata bieden we jouw retailpark of shoppingcenter?
- Het aantal auto’s dat de parking van jouw retailpark of shoppingcenter betreedt
- Het aantal bezoekers, nieuwe alsook unieke bezoekers
- De gemiddelde tijd dat bezoekers in jouw winkelcentrum vertoeven met een precieze tijdsverdeling en piekmomenten
- De terugkeerfrequentie van bezoekers
- De mogelijkheid om data tussen verschillende locaties en/of periodes te vergelijken
- Het geslacht van je bezoekers
- Weergegevens
Op basis van bezoekersdata kan je
- marketingacties evalueren en nieuwe campagnes opzetten
- doeltreffend investeringsbeslissingen maken (indeling locatie veranderen, locatie een nieuwe look geven,…)
- aangepaste content op displays voorzien in functie van bezoekers
- ontdekken welke winkels het populairst zijn en hierop inspelen