Hoe The Retail Factory duurzame retail rendabel maakt met data en slimme technologie

In deze aflevering van The Retail Greenhouse, de podcast van Retail Office, gaan hosts Sanne Belboom en Anne-Katrien Celis in gesprek met onze Commercieel Directeur Jef van Herck van The Retail Factory.
Samen met Sanne en Anne-Katrien verkent Jef hoe TRF gebruikmaakt van slimme sensoren en meetoplossingen om duurzame keuzes in retail te onderbouwen én te optimaliseren. We tonen hoe data retailmerken en winkelcentra helpt om hun impact te meten én hun investeringen rendabel te maken. Want pas als duurzaamheid loont, kan ze écht blijven duren.
We duiken in het raakvlak tussen duurzaamheid, technologie en rendabiliteit. Want duurzaam willen zijn is één ding. Duurzaam blijven vraagt meer. Veel initiatieven vertrekken nog te vaak vanuit buikgevoel—een waardevolle mix van ervaring en empathie. Maar wat als je dat gevoel kan versterken met data?
SUCCESS THROUGH VISITORS ANALYTICS.
Leer je bezoekers echt kennen en zie hoe slimme data-analyse je helpt om betere keuzes te maken en je zaak te laten groeien.

Lees onze inzichten
Blijf op de Hoogte van de Nieuwste Trends en Ontwikkelingen in de Retailwereld.