Testimonial PinkGellac: Data-gedreven Groei en Klantbeleving in de Beautysector
In deze video delen we hoe PinkGellac, een snelgroeiend beautymerk met 12 winkels, de kracht van 'Footfall Intelligence' benut om zowel online als offline klantbeleving te optimaliseren.
Dankzij de expertise van The Retail Factory (TRF) kan PinkGellac op een GDPR-proof manier klantgedrag in en rondom hun winkels analyseren. Deze waardevolle inzichten stellen hen in staat om in te spelen op klantbehoeften en een premium winkelervaring te bieden.
Door gebruik te maken van onze geavanceerde technologieën voor bezoekersanalyse en voetverkeer, kan PinkGellac precies meten of klanten voldoende worden getriggerd om de winkel binnen te stappen en hoe lang ze daar verblijven.
Dit maakt hen een perfect voorbeeld van een succesvolle data-gedreven retailer.
SUCCESS THROUGH VISITORS ANALYTICS.
Leer je bezoekers echt kennen en zie hoe slimme data-analyse je helpt om betere keuzes te maken en je zaak te laten groeien.

Lees onze inzichten
Blijf op de Hoogte van de Nieuwste Trends en Ontwikkelingen in de Retailwereld.